Versek és fotók egy átlagos lánytól

Eddig még soha nem foglalkoztam bloggal, de most megpróbálkozom.:) Rég elfeledett, megírt verseket szeretném megosztani másokkal, és saját készítésű fotókat, persze mindezt nagyon amatőr szinten, utómunkálatok nélkül, nyersen, ahogyan születtek. Remélem aki ide benéz, tetszeni fog valamelyest a blogom.

2010.08.17. 18:30 Sevelka

Ha már vers, legyen fotó is!

 Mivel ma nagyon aktív vagyok, gondoltam pár fotót is megosztok Veletek.

Ma valahogy olyan naplementés hangulatom van,

így úgy döntöttem ma azok a képek lépnek "porondra".

Sajnos egy-egy sorozat, ami számomra igazán jól sikerült ilyen téren,

azok valahol kallódnak még,

de így is akadt bőven válogatni való a képek között. Írtam az elején,

hogy a fotók úgymond nyersen kerülnek feltöltésre, semmi vágás, vagy javítás,

egyedül a méretüket kicsinyítettem, ezeknél viszont van pár kép,

amiket kicsit megbolondítottam Photoshop-al.

  
  
   

Persze ismét semmi profi munkáról és hozzáértésről nincs szó,

csak eltöltöttem némi szabad időmet és olvasgattam:)

Persze a végeredmény Nekem így is tetszik, és oda vagyok értük.
 

  
   
  
   
   
  
  
  

 Az igazat bevallva fontos szerepük van a fotóknak az életemben.

Ugyanis nagyon szeretem a faliképeket, persze sok más egyéb kiegészítő mellett,

de ha bemegyek egy kis üzletbe, és ha van valami csábító falikép,

nagy kísértésnek kell ellenálnom, hogy ne vásároljam meg.

De valahol nem is szeretnék mindig olyan képeket a ház falára aggasztani,

amik bárhol a világon más házába is ott függeszkednek,

na nem azért mert én az olcsó dolgokat nem szeretném,

csupán arról van szó, hogy amint egy egy jobban sikerült fényképet nézegetek,

szeretném azt majd egyszer a házban látni, faliképként.

Persze ez az álmom nincs elvetve, még sajnos egy ilyen képem sincs,

de ami késik, az nem múlik:))

 
  
  

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotó


A bejegyzés trackback címe:

https://sevelka.blog.hu/api/trackback/id/tr532228573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása