Versek és fotók egy átlagos lánytól

Eddig még soha nem foglalkoztam bloggal, de most megpróbálkozom.:) Rég elfeledett, megírt verseket szeretném megosztani másokkal, és saját készítésű fotókat, persze mindezt nagyon amatőr szinten, utómunkálatok nélkül, nyersen, ahogyan születtek. Remélem aki ide benéz, tetszeni fog valamelyest a blogom.

2011.02.28. 22:30 Sevelka

"részletezve"

„Furcsa érzés, nemrég hallottam a rádióban, pont a szerelem megtörténését, fellobbanását latolgatták. Azt mondták, tudományosan a szerelem első látásra létezik. Persze sokan vallanak ez ellen és ez mellett is, mindenki tudja. Mégis azt mondták, hogy a szerelem felismeréséhez elég pár századmásodperc. Én nem mértem, de ahogyan akkor a csótányokkal bajlódva feltettem magamnak a kérdést, hogy mit akarhat, hisz flörtöl, szemez, vagy hogy is hívják, sose tettek velem ilyet, és jött rá magamban a válasz is, hogy akarjon is valamit:) Beleszerettem, akkor azalatt a pár másodperc alatt. Akkor, amikor egyáltalán nem számítottam rá, és nem is gondoltam a kapcsolat hiányára. Ennek már több, mint 1,5 éve, és minden nappal bebizonyosodik, hogy ez így van.

Szerelmes lettem, és minden nappal egyre jobban szeretem mindazt, amit ad, mindazt, amit én adhatok neki.”

2011.02.28

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem részlet érzés


A bejegyzés trackback címe:

https://sevelka.blog.hu/api/trackback/id/tr732699810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása