Versek és fotók egy átlagos lánytól

Eddig még soha nem foglalkoztam bloggal, de most megpróbálkozom.:) Rég elfeledett, megírt verseket szeretném megosztani másokkal, és saját készítésű fotókat, persze mindezt nagyon amatőr szinten, utómunkálatok nélkül, nyersen, ahogyan születtek. Remélem aki ide benéz, tetszeni fog valamelyest a blogom.

2010.08.10. 16:09 Sevelka

Hogyan is kezdődött az írás

Üdvözöllek Kedves olvasó!

 

Magamról nem kívánnék sok mindent így bele a közepébe elmondani, egy átlagos, dolgozó lány vagyok, érettségivel rendelkezem, valamelyest értek a számítógépekhez, szakmám gépi forgácsoló és NC-CNC forgácsoló, gépkezelő, de maholnap 1 éve, hogy minőségellenőr vagyok, legalábbis tanulgatom a szakma rejtelmeit:) tudom, nem túlzottan nőies munka, de gyerekkoromban se tudtam babázni, csak a hugicámmal:) Felsorolni sem tudnám, mi minden érdekel, ami viszont az első pár felsorolandó közé tehető az a fotózás, a zene, a természet, és a vasmadarak:) A többit majd idővel...

Igazából mindig is vonzott a művészet, alkotás valamely formája, és úgy érzem, bár az első szárnypróbálgatások óta több dologgal is próbálkoztam, mégis a versírás volt az, ami nagy nyomot hagyott bennem. Azelőtt még kisiskolás koromban rajzolni szerettem, és megmaradt alkotásaim elnézve, örültem, hogy olyan kézügyességgel rendelkezem, hogy mindarra képes voltam, nem kell olyan őrült nagy rajzolra gondolni, csak korosztályomhoz képest jobban sikerültek, valósabbak lettek a ceruzarajzok. Így nagyobb fejjel visszanézve, tudnék a megmaradt rajzokon javítgatni, de a fenébe is, azok akkor úgy lettek számomra a jók:) Sajnos a rajzolást abba kellett hagynom még kisiskolás koromban, így nem tudtam tudásomat még jobban bővíteni etéren, de hamar rájöttem, hogy az írással is alkothatok olyat, ami kedvemre való. Az első vers, ami megszületett, pont 10 éve él bennem. Születését az irodalom órának és az anyák napi készülődés hozta meg, tudniillik, akkor voltam 12 éves:) A tanárnő indíttatására, én azt mondtam, hogy ha írok egy verset édesanyámnak, akkor azt szeretném felmondani az ünnepségen, persze csak ha az irodalom tanárnéni rábólint a vers elolvasása után. Nagy örömömre így is lett, és az nap, amikor szavalásra került, én voltam a legbüszkébb gyerek az osztályban, akinek verset kell mondania. De nem is kertelek tovább, igaz, hogy ez a vers se lett azóta utó munkálva, nem javítottam bele, ez már mindig így lesz az igazi első versem, úgy, akkori állapotában, ahogyan megszületett:

 

 

Rólad


Te lágy vagy, én gyengéd,
kezed úgy simítsa arcom, mint az éj,
s minden nap
egy csodával áld meg minket az ég.

Óvsz Te engem, én szeretlek,
kín, szenvedés, hogy védtél minket,
s majd, ha én is anya leszek,
én is ő értük szenvedek.

Csoda, hogy te itt vagy,
mert te nélküled, mi mik lennénk?
S te! Anya, szeretsz minket
Mi gyermekeid meg téged.
(2000. április)

4 komment

Címkék: vers kezdet anyáknapja


A bejegyzés trackback címe:

https://sevelka.blog.hu/api/trackback/id/tr892212601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2010.08.10. 20:14:47

Te egy kedves, komoly gondolkodású, szorgalmas átlagos lány vagy! Örülök, hogy első benyomásom ez, és remélem sok mindenben találsz majd örömet!
Ha vannak nehézségek, bármi, itt meglehet írni, és jobban lesz ott belül az ember lelke... Én 3 éve kiírtam magamból rengeteg mindent, mindent ami bennem volt! De még mindig csak írni akarok, persze én is fotózok, úgy nyersen, ahogy mondod teszem fel a fotóimat, semmi képszerkesztés, semmi más segítség...
A versed tetszik!

Sevelka 2010.08.11. 06:52:24

Köszönöm a véleményed Őszecske, nem kell túlságosan igyekeznem ahhoz, hogy komolyan gondolkozzak, és szorgalmas legyek:) Mosolygok ezen, de fiatal korom ellenére már több mindenen túl vagyok, ami picit megedzett és tett azért, hogy ne a nagyátlagba legyek "besorolva".
Nekem ezért voltak a versek, lelkem legnagyobb fájdalmait azokban tudtam kifejezni, ők hallgattak meg és minden megszületett vers után elvettek tőlem valamit, amit nem is bánok. Úgy érzem én sosem leszek olyan, aki ne rajzolna, vagy írna, vagy ne fotózna, vagy még kitudja milyen fázis jöhet ezután:) De nem is nagyon érdekel, szeretem csinálni:)
Örülök, hogy tetszik a vers:)

Hugyecz János 2016.10.21. 13:31:39

Bár én már olvastam e versedet és néhány kép is ismerős, de hidd el most megint olvasva megkönnyeztem versed, hiszen én tudom kinek íródott! Köszönöm, hogy vagy nekünk! ♥

Sevelka 2016.10.21. 13:33:01

@Hugyecz János: <3
most vettem csak ésszre :$
süti beállítások módosítása