Versek és fotók egy átlagos lánytól

Eddig még soha nem foglalkoztam bloggal, de most megpróbálkozom.:) Rég elfeledett, megírt verseket szeretném megosztani másokkal, és saját készítésű fotókat, persze mindezt nagyon amatőr szinten, utómunkálatok nélkül, nyersen, ahogyan születtek. Remélem aki ide benéz, tetszeni fog valamelyest a blogom.

2010.09.07. 19:07 Sevelka

Két vers, két szemszög, egy gondolat.

Te és én

Te nézel,
én látlak,
látom amint emlékeink köddé válnak.

Te harcolsz,
én vesztes leszek,
elvesztek mindent ami veled lehetek.

Te ellöksz,
én távolodom,
messze megyek,
s többé utadon nem kereslek.

Te sírhatsz,
én csak könnyezek,
Könnyeimmel együtt én is elveszek.

Te mehetsz tovább,
én maradok,
hurcolj tovább minden gondolatot.

Te élhetsz,
én meghalok,
hisz már önmagam nem maradhatok.
(2007.11.25)

  

 

Te és én

Te hallgatsz,
én csendben leszek,
hallgatom, amint szavad engem vezet.

Te nézel,
én látlak,
látom amint emlékeink a mennybe szállnak.

Te harcolsz,
én győzök veled,
elnyerek mindent ami veled lehetek.

Te hívsz,
én megyek,
s utamon csak téged követlek.

Te sírhatsz,
én csak könnyezek,
Könnyeimmel együtt a tiéd leszek.

Te mehetsz tovább,
én itt maradok,
megvárlak, míg eléred a gondolatot.

Te élhetsz,
én veled élek,
hisz nélküled semmit se ér az élet.
(2007.12.08)

Szólj hozzá!

Címkék: vers én meg te


A bejegyzés trackback címe:

https://sevelka.blog.hu/api/trackback/id/tr902278481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása