Versek és fotók egy átlagos lánytól

Eddig még soha nem foglalkoztam bloggal, de most megpróbálkozom.:) Rég elfeledett, megírt verseket szeretném megosztani másokkal, és saját készítésű fotókat, persze mindezt nagyon amatőr szinten, utómunkálatok nélkül, nyersen, ahogyan születtek. Remélem aki ide benéz, tetszeni fog valamelyest a blogom.

2010.11.22. 21:13 Sevelka

Jó estét kívánok

Igaz borongós egy kissé az idő, és sokakat lehangolt, nekem egy kis nosztalgia kedvem lett ettől:) Még egy évet se tudok vissza menni, ami nosztalgiát keltett bennem, hiszen nincs egy éve sem még, hogy először kezemben foghattam életem egyik legszebb ajándékát. Ez adott ma ihletet arra, hogyan írjam meg ezt a posztot. A mai versek a Páromtól kapott egypéldányos verseskötetből vannak lefotózva, előre elnézést kérek a minőségért:) Lefotóztam a borítót is, és a kezdő oldalt is, azon egy Depeche Mode zenéből van idézve:) 

  
  
  

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers könyv


A bejegyzés trackback címe:

https://sevelka.blog.hu/api/trackback/id/tr432466564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása